onsdag 30. juni 2010

Tja.. Litt kaos kan man si

Det har vært litt stille her på bloggen nå, men det er fordi vi ikke har internett i leiligheten.

Mandag hadde vi flyttedag, og takk og pris for flyttefolk. Vi er såpass slitne nå etter oppussingsperioden at tanken på å bære hele flyttelasset ut og opp i 4. etasje uten heis ikke fristet i det HELE TATT.

Jeg har tatt noen bilder med et kamera, men umulig å finne overføringskabelen i flytteeske-kaoset, så jeg slenger ved noen tatt med mobilen på mandag. Kvakk.
Nå er det bare å prøve å få orden i kaoset! :)

NOSTALGI: Fant dette fantastiske PC-spillet som jeg rappet av min bror (sorry, Eskil) i hine hårde dager. Selv om jeg har sagt at man ikke skal frakte med seg alt mulig tull fra gamle dager til hvert nytt sted, så kan jeg aldri kaste dette spillet. Det er og blir mitt favoritt dataspill. Nå skal det også sies at jeg knapt har spilt noe spill siden dette spillet.. eh.. 1994?

STUA PÅ MANDAG: Lettere kaotisk stue, men satser på at det ser litt bedre ut om ikke lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar