mandag 14. juni 2010

Pirk, pirk, pirk

Okei... Først må jeg bare få si at den "halveise" planen om dagen i dag som jeg skrev gårsdagens innlegg var en smule ambisiøs. Dessuten gikk den ikke gjennom kontrollen til arbeidskaren før den ble postet ;)

Til jeg var ferdig med å sitte på jobb i Karl Johan, arbeidet flinke Bengt i leiligheten. Ut fra noen gloser å dømme så kan jeg vel trygt bekrefte at tapetsering er pirk, pirk, pirk.

I løpet av dagen har iallfall soverommet blitt tapetsert og soverom 1 og stue har fått første strøk med takmaling, og jeg har faktisk bidratt med pussing av sparkel og skrubbing av vegger etter jobb :)


Pusse sparkel-outfit. Her blir alle forhåndsregler tatt!


Soverom 1 har fått tapet! Nå ser det nesten levelig ut her.


Litt knoting og banning med det tapetet gitt. Dumme radiator...


Vi tenker å pusse frem denne teglsteinen for å ha den synlig i åpningen mellom stue og gang, og gang og kjøkken. Bare litt usikker på om det er en god idé eller ikke. Eventuelt male den hvit... Hm... Blir det skikkelig stygt er det vel bare å sette på noen karmer :)

2 kommentarer:

  1. Hei Siv Marte

    Gratulerer så mye med leilighet!!
    Den kommer til å bli kjempefin. Ferdig med den verste jobben nå ser jeg og pågangsmot og humør har dere fortsatt!! Stå på!! Gleder oss til å komme nedover å se det ferdige resultatet. Skulle dere trenge råd eller tips er det bare å ringe så skal vi prøve å hjelpe det beste vi kan..... Klem fra Ann-Karin

    SvarSlett
  2. Takk for det! Kan hende vi tar deg på ordet angående ringe for tips asså ;)

    Klem

    SvarSlett