søndag 2. januar 2011

Bare noen ØRSMÅ timer igjen..

Ai... Nå er det bare noen timer igjen med fri. I morgen starter alvoret for fullt, og det er vel bare å brette opp ermene og gjøre seg klar til en ny TV-sesong på jobb. Blir nok helt sikkert deilig å komme i normalt tempo igjen.

Nyttårsforsett i år har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg KAN jo prøve å bli flinkere til å blogge :)
Ellers hadde jeg hatt godt av en treningsrutine, og jeg sier nok en gang at jeg skal bli flinkere til å gå på konserter jeg burde få med meg! Også skal jeg bli enda flinkere til å handle mindre ræl, eller tral som Mr. B ville ha kalt det... Ellers så skal jeg bli flinkere til å opprettholde kontakten med små og store venner :)

Her er noen siste knipsinger i leiligheten:


Lampa som kommer fra farmor ble med ned fra Trøndelag i jula, og den passer toppers i leiligheten!


Tenk om man hadde vært flink til å kjøpe ferske tulipaner til en hver tid... Det er iallfall på sin plass å dokumentere det når man først har det :)


Vi ønsket oss penger til å kjøpe kaffemaskin. Det fikk vi + gavekort på Kitchn'n, så da ble det Nespresso-maskin og ikke den X7 illy fra Francsis Francis. Men det spiller iiiingen rolle. Denne er super!


Fikk en søt pose som vi har kaffekapslene i. Designeren er Siri Tollefsen som holder til i Bergen.


Dårlig bilde dette, men vi har fått opp bildehyller over TV. Nå gjelder det bare å fylle de ;)


Endelig har Nemo fått egen seng! Tok oss litt tid å skaffe en gitt, og det virker som han hadde savnet den også. Han ELSKER nemlig sengen sin. Iallfall i de øyeblikkene han ikke sover på fanget...


To dager av ferien ble brukt i bil. Opp/ned Trøndelag-Oslo. Gikk overraskende greit å kjøre så langt - selv på glatt føre. Kanskje fordi jeg bare var passasjer.


Sjåføren aka kjæresten


Nemo aka jule-Nemo. Kledelig dandert i herlig zebrapledd.

4 kommentarer:

  1. Hei Siv Marte! Godt nyttår og gratulerer med ny leilighet! Den ser kjempefin ut og dere må ha gjort en enorm jobb! Jeg var inne på bloggen din på et veldig tidlig tidspunkt og nå er dere ferdige, så for meg har det gått fort. Kanskje ikke like fort for dere som har bodd i det. Håper du har det bra og har kost deg med prosjektet!:) Klem

    SvarSlett
  2. Hei Mariann! Godt nyttår til deg også! Ja, leiligheten begynner å komme seg nå asså. Utrolig deilig at det aller meste er ferdig nå. Mangler å bytte en dør + lister rundt dør etc. Pluss noen småting her og der på kjøkkenet. Pluss at det er jo alltids NOE som må males her og der. Det blir nok årnings på det også etter hvert. Håper du koser deg der nord, og håper du tar turen nedover igjen snart :) Klæm :)

    SvarSlett
  3. jeg tar gjerne en kopp kaffe fra den maskina jeg :):)

    SvarSlett
  4. Det skal du få med en gang du kommer deg tilbake til Norge og Oslo! :D

    SvarSlett