fredag 28. oktober 2011

Jadda, Widerøe!

Puuh.. Da har jeg kommet meg trygt hjem fra Lofoten. Jeg var jo rimelig stressa for det lille Widerøe-flyet i kuling, men kulingen utgikk og det ble bare frisk bris. Rista heftig i frisk bris uansett da. MEN... Det var NESTEN morsomt å fly det lille flyet. Jeg har nemlig hatt skrekk for småfly etter en flytur med AirAlps...

Fint her.

Det gikk jo riktig så flott med dette lille Widerøe-flyet! God stemning ombord og hyggelig besetning. Svært så høy i hatten nå ;)

Svolvær! Tar gjerne en tur til hit jeg. Men da må det være om sommeren. Rimelig død by nå på høsten virker det som. Men Thon hotel Svolvær har den beste hotellfrokosten jeg har hatt. Masse deilig lokal mat. Jeg MÅ finne denne Himmeltind-osten et sted i Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar