mandag 2. august 2010

Taklamper

I gangen har vi en hvit stor kuppel, og på kjøkkenet har vi kjøpt en rød stor lampe (må jo stå i stil med den røde veggen må vite) pluss at vi skal ha en liten taklampe i det ene hjørnet over kjøkkenbenken + flere lys under overskapene. Husker ikke hva det heter i farten.

Vi må også ha en ny taklampe til spisestuen. Innser at vi har mye grønt, gull-aktig, svart og hvitt i stua. Derfor er jeg litt keen på å finne noe som ikke bryter altfor mye slik at det blir for mange farger i stua.

Sjansen kan være der for at det blir denne:




... hvis ikke kan det bli noen av disse... eller en HEEEEELT annen. Akk... Alle disse valgene man skal ta!

(fargevalget bør vel diskuteres i heimen først)








7 kommentarer:

  1. Hei, mange lekre lamper, ja! Valgets kvaler. Tror dere får det fint og koselig.

    Jeg og the sisters har nettopp kommet ned fra fjellet med en overnatting. Opplevde ekstremvær på tur opp, overnattet og fisket med oter. Fikk 6 fisker, en skikkelig stor en; spennende! Hils Bengt!
    Klæm fra mamma

    SvarSlett
  2. den raude stofflampa!

    SvarSlett
  3. Åh, den lampa på det øverste bildet har vi!! Den e knallfin! Skvatt skikkelig da vi hadde hengt den opp å sku slå på lyset.. det blei næmlig gjenskinn me stripe i hele taket. Her ser du den hos oss: http://minvri.wordpress.com/2009/10/01/im-lovin-it/

    SvarSlett
  4. Hei Rita! Aaaai! Jeg lurer på om jeg kom inn på bloggen din da jeg dreiv å søkte rundt etter Koziol-lampene, uten å vite at bloggen var din! Selv om jeg har vært på din før... Artig! Den lampa er skikkelig fin ja :)

    SvarSlett
  5. Hei! Æ likt de oransje runde!!, men aill va veldig fin da. Spennende. Sist æ va heim så æ at vi fortsatt har nån gamle lampa fra søttitalle hengende opp på et loft, ei brun å ei oransj, gledesstund for mæ som har gitt mamma instruksa om ikke å kast:)

    Hanne

    SvarSlett
  6. Hei
    Er på jakt etter en svart lampe med gull på innsiden som du har bilde av her. Kan du være så snill å fortelle meg hvor den kommer fra? Tusen takk:)

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg fant den lampa jeg altså. Jeg var OVERALT på nettet. Kan ha vært Bohus, Ellos eller noe. Jeg var nylig i en Bolia-butikk og da synes jeg at jeg så en lignende. Håper du finner den! :)

    SvarSlett