tirsdag 7. desember 2010

Julehektiske tider

Desember er en hektisk måned altså, og det har derfor ikke blitt så mye mer oppdatering på leilighetsfronten. Selv om planer fremdeles legges i hodet. Ting man ønsker seg til jul dersom nissen drysser en lotto-gevinst eller to over oss...

Dette er nemlig bare NOE av det som kommer til å gjøre stua en smule bedre:

- Ny sofa. Ønsker oss en deilig, deilig Bolia-sofa...

- Ny hylle. Her er ønskehylla for dyr til å nevnes, men har små tanker om å lage eget design. Så spørs det om vi klarer å gjennomføre det.

- Ny lenestol. Her er også ønskestolen for dyr til å nevnes, men kanskje vi finner en tilsvarende på Finn.no (mitt herlige favorittnettsted bortsett fra google.. Jeg er en racer på å google...)

- Kaffemaskin. VIL ha X7 Illy av Francis Francis

Det er lov å drømme :)


Det er kaldt i Oslo for tida. Slik så det ut på Aker Brygge da jeg var på vei til tannlegen i morges.


Her i huset spises det MYE klementin for tid. Til Nemos store fortvilelse. Får ikke smake! Kanskje like greit når han blir redd selve klementinskallet...

Oooops.. Innser at jeg allerede nå har brutt min plan om å ikke poste mobilbilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar