søndag 26. september 2010

My So-Called Life

Tittelen er egentlig ikke helt representativt. Dette er jo livet mitt, og jeg er ganske så fornøyd egentlig :) Men har sett et par episoder av min favorittserie som fjortis i dag. Den holder seg enda asså!

Ellers så må jeg vel få si at det nok en gang blitt en liten stund siden forrige innlegg. Det er rett og slett fordi det har vært mye som har skjedd, bare ikke så veldig mye på oppussingsfronten. MEN, vi har satt inn dør til soverom 2. Problemet er bare at vi fikk med feil dør, så den må vel tas ut igjen. Akk.. sånt er jaggu litt demotiverende når man i utgangspunktet allerede er smålei.

Snapshots fra en oppussingsleilighet:


Denne reklamen fant jeg i et KK fra 60-tallet på familehytta i trøndelag. Jeg digger ALT ved den!


Dør som kom inn, må ut igjen. Vi fikk feil dør, og jeg er irritert. Nesten like irritert som jeg er på at IKEA-oppvaskmaskinen vår er kaputt etter kun 2 mnd i drift.


Denne lille sopplampa fikk vi i innflyttingsgave av Sigrid. KUL!


Ooooh.. nostalgien lenge leve.


Søndagsmiddag fra Hai Sushi. Faktisk en av de aller beste sushiene jeg har smakt i Oslo så langt. Har enda ikke vært på Alex Sushi ;)

Absurd store biter og fisken virket superfresh. NAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar