fredag 16. september 2011

Loppemarked = løping, knuffing og sniking

Jeg har vært på mange loppemarkeder i mitt liv, men det har aldri vært viktig for meg å være der til åpningstid. I dag har vi faktisk opplevd den virkelige loppemarked-mentaliteten.... KØ! Og ikke minst LØPE! Det hele startet faktisk med trompetfanfare. Hjelpe meg...

Vi har vært på utikk etter en stol, bord og en lampe en stund nå. Men det er egentlig i MOT våre prinsipper med løping, knuffing og sniking. Loppemarked akkurat når det åpner er definisjonen på løping, knuffing og sniking. Skjerpings folkens!

Ble en stol iallfall :) I tillegg ble det bord. Men det skal vi nok muligens selge videre. Så nå blir den sorte stresslessen plassert på loftet inntil vi har drømmehuset og bedre plass. En stund til altså ;)


Kjøpte også denne gule/orange vasen. Gult er kult, og orange er.... orange. Og orange er kult vettu.

Må også få si at jeg har prøvd meg på bounty-laging i helga.

Det er masse oppskrifter på dette rundt omkring på internett. Dette er en av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar