fredag 18. juni 2010

Dag 12: malings!

I dag har vi malt og malt...pusset sparkel og malt litt til. I tillegg har vi hentet gulvet. Det er et høytrykkslaminat i valnøtt-farge. Fint. Heldigvis fikk Bengt hjelp av Thomas med bærehjelp. Takk takk :)


Gulvet ligger klart til legging i helga :)


Dette er en kjempesmart oppfinnelse. Nemlig avretningsmasse som legger seg helt jevnt på egen hånd. Vi hadde noen "hull" i gulvbellegget flere steder etter at vi reiv innebygde skap, og er avhengig å få dette jevnt før vi legger gulv. Man kan faktisk stå på den tørka massen etter 2 timer. Genialt.


Rødt! ;)


Vet det er en smule ekkelt å legge inn et bilde av søppel, men denne malerullen fra Biltema må bare sies å passe best hjemme i søpla. Noe så sykt dårlig produkt har jeg ikke vært borti på lenge. Den loet fra første stund. Det iallfall ingen tvil om at man betaler for kvalitet når man handler Jotun-ruller etc... Verdt det!

2 kommentarer:

  1. Hei, er kjempeimponert, dere har stått på noe voldsomt og vært utrolig effektive! Men husk å ta pauser av og til da!

    Vi har kommet ned fra fjellet etter å ha revet nesten hele hytta (fikk med oss en gjeng på lørdag pluss Eskil som kom direkte fra Mosjøen). Har aldri sett så mye musskitt i mitt liv! (og det sier ikke så lite!) Jeg fikk jobben med å stappe isolasjonen med all uhumskheten ned i søppelsekker! fyttikatta, æsj!!

    Trivelig å følge med dere på bloggen. Lykke til videre!
    Klæm fra mamma

    SvarSlett
  2. Hehehe.... kan tenke meg at det var ekkelt ja! Æsj, æsj! Men gleder meg til å se nyhøtta! :)

    SvarSlett